Τετάρτη 31 Ιουλίου 2019

ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
1.8.2019
Γράφω κάθε μέρα 
για μια άνοιξη που δεν έρχεται, 
 γράφω κάθε μέρα 
να αφήσω τον χειμώνα εδώ 
 στα τελευταία  βήματα, 
μα εξακολουθεί να ρχεται
 μαζί μου. 
  Ψάχνω  να ζαλιστώ μ αρώματα
  με χρώματα με έρωτες
  μα αυτός ο χειμώνας 
με θολώνει,
κουβαλιέται άσπρος
 μαζί μου. 
  Δεν τον μπορώ φτάνει, 
 δεν τον αντέχω  φτάνει,  
 με γέρασε κι άλλο 
χωρίς  να μου αφήνει 
 τα περιθώρια 
 να γελάσω κι εγώ
 να κλάψω  κι εγώ
στην πανσέληνο του καλοκαιριού 
στα μονοπάτια της ασημένιας 
θάλασσας,
 τις στιγμές μου να κλέψω 
 αυτές που ήθελα 
που θέλω που μου ανήκουν.
Όχι δεν μ αφήνει  
με καταδικάζει  να περνάω
 βλέποντας την ζωή  να χάνεται
  μα να μην μπορώ  να κάνω 
 πράξη  αυτά που ονειρεύομαι. 
 Κάτι μόνο  ζαλάδες
 μου φορτώνει, 
 που δεν είναι  από έρωτα
δεν είναι από όνειρα
δεν είναι από ελπίδες,
είναι από του Αυγούστου
 την ζέστη, 
που το μυαλό μου
με χιόνι οργώνει...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΙΣ

Καις 2.8.2019 Χαμένες αισθήσεις  ωριμάζουν τον Αύγουστο   κοντά σου. Ωριμάζεις εσύ   χαμογελώντας  στα όνειρα, τα μακρ...