Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΝΕΙΡΩΝ

Φωτογραφίες ονείρων
29 6 2019
Παίρνω  φωτογραφίες 
τις πίκρες
τα όνειρα ,τα ψέμματα 
γίνονται αλήθειες  
σαν κρυφές ερωμένες 
που φυλάνε καλόγερους  
σε στράτες σκοτεινές κρυμμένες .
Μου μιλάς μου γελάς 
και δεν ντρέπεσαι  
στα κρυφά ερωτικά
του νου παιχνίδια  
και κτυπά στην καρδιά 
ένα όργανο 
που μιλά για της γης
της ψυχής
όλα τα αδιέξοδα ίδια .
Σε κοιτώ και γελώ 
προσπαθώ να σε πιστέψω 
σαν άγγελο σαν καλόγερο 
που μιλάς την ψυχή μου 
τα τραγούδια σου 
που δεν άντεξα 
στην κρυφή 
την ζωή μου .
Κι εκεί σε τραγούδια 
να σείονται φτερουγίσματα 
και φωνές των αγγέλων 
σε κρυφά μυστικά περάσματα 
που αφήνουν πληγές 
που δεν θέλω ,
τραγουδάς και γελάς 
σαν τα τύμπανα να κτυπούν
και να σείεται  ο κόσμος 
κι εγώ να χορεύω στα  σύννεφα  
και να λέω 
των αγγέλων και θεών 
είναι ο λόγος .
Αυτά τα όρια αγάπης
να είχα στα όνειρα 
να μπορούσα 
να άλλαζα πίστη 
στα τραγούδια που δεν άντεξα 
στην κρυφή την ζωή μου 
η θλίψη.
Εκεί σε τραγούδια να σείονται 
φτερουγίσματα και φωνές των αγγέλων
 σε κρυφά μυστικά περάσματα 
που αφήνουν πληγές που δεν θέλω .
Τραγουδάς και γελάς σαν τα τύμπανα 
να κτυπούν και να σείεται ο κόσμος 
κι εγώ να χορεύω 
στα  σύννεφα  
και να λέω 
των αγγέλων και θεών 
είναι ο λόγος 
Παίρνω φωτογραφίες 
τα όνειρα και τα ψέμματα 
γίνονται αλήθειες  
σαν κρυφές ερωμένες 
που φυλάνε καλόγερους  
σε στράτες κρυμμένες 
Μου μιλάς 
μου γελάς 
και δεν ντρέπεσαι  
στα κρυφά ερωτικά 
του νου παιχνίδια  
και κτυπά στην καρδιά ένα όργανο
 που μιλά 
για της γης 
της  ψυχής όλα
τα αδιέξοδά ίδια ...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΕΛΕΝΗ  ΨΑΛΛΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΙΣ

Καις 2.8.2019 Χαμένες αισθήσεις  ωριμάζουν τον Αύγουστο   κοντά σου. Ωριμάζεις εσύ   χαμογελώντας  στα όνειρα, τα μακρ...